Ҳукуматнинг 1999 йилги
қарорига асосан, 2005 йилгача яна юзлаб троллейбуслар олиб келиниши керак эди. Нафақат Тошкентда, балки Ўзбекистоннинг бошқа шаҳарларида ҳам троллейбус тармоқлари ривожлантирилиши кўзда тутилганди. Аммо нимадир бўладию (нима бўлганини ҳеч ким билмайди), электротранспорт ривожига эътибор бирдан сусаяди.
Троллейбус заводи қурилиши тўхтатилади, Чирчиқ, Гулистон, Қўқон, Термиз, Қарши ва Навоийда троллейбусни йўлга қўйиш лойиҳалари бекор қилинади (бекор қилинаётган вақтида Навоийдаги лойиҳа 90 фоизга тайёр эди, Бухоро-Когон троллейбус йўли эса ишлаётганди). Янги тролейбусларни сотиб олиш шартномалари ҳам йўққа чиқади. Тошкентдаги троллейбус деполари бирин-кетин ёпила бошлайди.
2010 йилга келиб Тошкент троллейбуси машиналари асосан эскирган, йўловчи оқими катта бўлган магистрал линиялари ёпилган, талабгир йўналишлар бўйича йўловчи ташимайдиган, умуман олганда, тугатилса ҳам биров сезмайдиган бир транспортга айлантириб бўлинганди. 2010 йилнинг 29 апрель куни ишга чиққан, депо рақами 2567 бўлган 6-йўналишдаги машина Тошкент тарихидаги (ҳозирча)
сўнгги троллейбус ҳисобланади.